شرایط ثبت سفارش آنلاین

به فرم ثبت سفارش آنلاین سیستم راه اندازی سایت، آپ نیو سایت خوش آمدید.

قبل از ثبت سفارش لطفا به نکات زیر توجه نمایید:

1) پس از کلیک بروی لینک ثبت سفارش در صورتی که تا به حال در سایت ما ثبت نام نکرده اید ابتدا باید ثبت نام کنید پس از آن اطلاعات لازم برای انجام راه اندازی سایت شما از شما دریافت خواهد شد.

2) پس از تکمیل سفارش، سایت شما پس از سه روز کاری از تاریخ ثبت سفارش راه اندازی و در اختیار شما قرار می گیرد.

3) در صورتی که قصد استفاده از یک هفت تست رایگان را دارید در حین سفارش گزینه سفارش رایگان را انتخاب کنید. در ثبت سفارش رایگان دامین(نام سایت شما) ثبت نمی شود و به جای آن شما از طریق آدرس upnewsite.com.[نام دامین شما] به سایت خود دسترسی دارید.

4) سیستم طراحی و مدیریت سایت آپ نیو سایت شامل دو قسمت سایت و نرم افزار می باشد. پس از تکمیل سفارش شما در صورتی که در هنگام سفارش نرم افزار مدیریت وب سایت آپ نیوسایت را انتخاب کرده باشید. نام کاربری و رمز عبور ورود به نرم افزار در اختیار شما قرار می گیرد. و شما می توانید نرم افزار آپ نیو سایت را دانلود کنید و با استفاده از نام کاربری و رمز ورود خود مدیریت سایت خود را بر عهده بگیرید.

5) در صورتی که نرم افزار مدیریت آپ نیوسایت را انتخاب نکرده باشید، خودتان امکان تغییر در محتوای سایت را ندارید و باید تمام تغییرات را به همکاران ما اعلام کنید تا در اسرع وقت تغییرات بر روی سایت شما اعمال شود.

6) نرم افزار مدیریت وب سایت آپ نیوسایت، امکان مدیریت همه محتوای سایت، قالب سایت و ... را به شما می دهد.

7) در صورت انتخاب فروشگاه آنلاین یا ثبت فرم یا امکانات پیشرفته دیگر در هنگام ثبت سفارش نرم افزار مدیریت سایت آپ نیو سایت نیز حتما به سفارش شما اضافه می شود.

8) برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آپ نیو سایت می توانید ویدئو معرفی آپ نیو سایت را مشاهده کنید یا از مشاوره رایگان همکاران ما استفاده کنید.

9) برای دانلود نرم افزار مدیریت آپ نیو سایت می توانید از این لینک استفاده نمایید.

برای ثبت سفارش بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به سامانه ثبت سفارش آپ نیو سایت وارد شوید:

 

ثبت سفارش آنلاین آپ نیو سایت

 

 

 

گفتگوی آنلاین در تلگرام: upnewsite@

بخش فروش: sales@upnewsite.com

بخش فنی: technical@upnewsite.com