سوالات متداول

آیا آپ نیو سایت یک سیستم مدیریت محتواست؟

خیر، سامانه آپ نیو سایت فراتر از یک سیستم مدیریت محتواست،  مدیریت محتوای سایت یکی از امکانات آپ نیو سایت است. با آپ نیو سایت شما از صفر تا صد سایت را خودتان طراحی می کنید.

هزینه سفارش سامانه آپ نیو سایت چقدر است؟

قیمت آپ نیو سایت بر اساس امکانات درخواستی شما از ٣٧٧،٠٠٠ تومان تا ٢،٤٩٧،٠٠٠ تومان متغیر می باشد، برای اطلاعات بیشتر نیز می توانید لیست قیمت را مشاهده بفرمایید.

چقدر زمان نیاز است تا سایت اولیه شما راه اندازی شود؟

از زمان ثبت سفارش آنلاین یا مراجعه حظوری و پرداخت پیش پرداخت سه روز زمان نیاز است تا وب سایت شما راه اندازی شود.

اگر مشکلی در کار با آپ نیو سایت داشتم چگونه می توانم آن مشکل را حل کنم؟

سامانه آپ نیوسایت یک سرویس است، یعنی پیوسته و صورت خودکار به روز رسانی می شود و امکانات جدید به آن اضافه و اشکالات آن رفع می شود. همچنین اگر شما به مشکلی برخوردید می توانید از راه های تماس با ما ارتباط برقرار کنید تا مشکل شما در کمترین زمان ممکن رفع شود.

آیا امکان تغییرات اختصاصی در آپ نیوسایت وجود دارد؟

بله، همه تغییرات اختصاصی شما نیز از طرف ما بررسی می شود و پس اعلام زمان و هزینه از طرف ما انجام خواهد شد.

آیا امکان دارد که از آپ نیو سایت به صورت رایگان استفاده کنم؟

بله، برای اطمینان خاطر شما، شما می توانید آپ نیوسایت را به صورت رایگان سفارش دهید و به مدت زمان محدود از آپ نیوسایت استفاده کنید.

چگونه باید آپ نیوسایت را سفارش دهم؟

ساده ترین و سریعترین راه سفارش آپ نیو سایت، سفارش آنلاین است. به این صورت که فرم آنلاین سفارش را ثبت می کنید. پس از آن همکاران ما با شما تماس گرفته و در صورت نیاز اطلاعات تکمیلی را از شما درخواست می کنند و سایت اولیه شما طراحی شده و در اختیار شما قرار می گیرد. همچنین برای عزیزانی که سفارش آنلاین انجام می دهند، یک هفته فرصت تست رایگان در نظر گرفته می شود.

آیا برای آپ نیو سایت باید دامنه و هاست ثبت کنم؟

خیر، دامنه و هاست مورد نیاز از طرف ما برای شما و به نام خودتان ثبت می شود. در صورتی هم که از قبل دامنه ثبت شده دارید می توانید آن را در فرم سفارش آنلاین وارد کنید تا از دامنه خودتان برای سایت سفارش داده شده استفاده شود.

 

٠

٠

 

 

 

گفتگوی آنلاین در تلگرام: upnewsite@

بخش فروش: sales@upnewsite.com

بخش فنی: technical@upnewsite.com